Umeen arteko harremanak oso garrantzitsuak dira haien garapenerako. Harremanen garapen txar bat hainbat arazo larri ekarri ditzake. Honela, harremanak izatean, ekintza desberdinak egitera eramango ditu pertsona desberdinekin eta honek garapen emozionala dakar.
1.- Zergatik sortzen dira neska edo mutilen taldeak?Normalean, ikasle gazteak beraien artean erlazionatzeko garaian, argi eta garbi ikus daiteke mutilek gauza batzuk egiteko joera dutela, eta neskek beste gauza batzuk egiteko joera. Ondorio, umeek egiten dituzten gauza edota ekintzen arabera, taldeak sortzen dira.
1.- Zergatik sortzen dira neska edo mutilen taldeak?Normalean, ikasle gazteak beraien artean erlazionatzeko garaian, argi eta garbi ikus daiteke mutilek gauza batzuk egiteko joera dutela, eta neskek beste gauza batzuk egiteko joera. Ondorio, umeek egiten dituzten gauza edota ekintzen arabera, taldeak sortzen dira.
-Noiz? Taldeak sortzeko garai nagusiena, umeak lehen hezkuntzan hasten diren momentuan izaten da.
-Nola? Eskolan daudela, beraien ikaskideekin erlazionatzeko garaian, beste ikaskideekin gauzak amankomunean gauzak dituztela ohartzen dira, eta horrela, taldeak sortzen dira.
-Taldeak sortzeko jarraitzen duten pausuak: Lehenik ikasleak beste ikasleekin erlazionatzen dira. ondoren beraien artean gauzak amankomunean dituztela ohartzen dira. Azkenik, amankomunean dituzten gauza horiek direla medio, beraien artean taldeak sortzen dituzte.
-Nola? Eskolan daudela, beraien ikaskideekin erlazionatzeko garaian, beste ikaskideekin gauzak amankomunean gauzak dituztela ohartzen dira, eta horrela, taldeak sortzen dira.
-Taldeak sortzeko jarraitzen duten pausuak: Lehenik ikasleak beste ikasleekin erlazionatzen dira. ondoren beraien artean gauzak amankomunean dituztela ohartzen dira. Azkenik, amankomunean dituzten gauza horiek direla medio, beraien artean taldeak sortzen dituzte.
2.-Ikasle eta irakasleen arteko harremanak: Hauen arteko harremana egokia izateko ezinbestekoa da errespetua eta irakaslearen hurbiltasuna ikaslearengan, horretarako ikasleak bere errespetu maila egokia azaldu beharra dauka. Azalpen honen isla bideo hau da.

3.- Bazterketarekin bukatzeko aktibitateak. Klaseko talde ariketak ezinbestekoak dira ikasleen arteko harreman afektiboa garatzeko eta bermatzeko. Bertan ikasleen integrazioa errazteko jokaera azaltzen du, talde harremanak garatuz.
4.- Analizatzen:
-Non?
Orokorrean, arazo honen iturria patio ordua da. Horretarako, patioan dabilen irakasle batek behatu behar du arazo honen sorrera eta harekin bukatzeko zerbait egin behar du. Arazoa akatzeko hainbat gauza egin ditzake, hala nola, baztertutakoa umea
Orokorrean, arazo honen iturria patio ordua da. Horretarako, patioan dabilen irakasle batek behatu behar du arazo honen sorrera eta harekin bukatzeko zerbait egin behar du. Arazoa akatzeko hainbat gauza egin ditzake, hala nola, baztertutakoa umea
-Nor analizatu?
Kasu gehienetan irakasle batek behatuko du edo behatu beharko luke. Arazo hauek ez dira oso larriak izan beharko urte hauetan (luzatzekotan, psikologo baten beharra emango da). Irakasleak behatu ezean, familiak berak behatu beharko luke seme-alabaren izaera aldaketak behatuz.
-Laguntzeko pausuak hauek dira eta ezinbestekoak dira ongizaterako.
-Laguntzeko pausuak hauek dira eta ezinbestekoak dira ongizaterako.
5.- Bazterketaren eraginak
Noten arabera kokatzen dira?-Batzuetan holako kasuak ematen dira eskolan, hala ere, ez da ohiko kasua, kuadrila guztietan ikasketa maila desberdinak daudelako. Baina, harreman afektiboa egoteko aukera dago notari garrantzia eman gabe eta harreman afektibo hori bultzatzea beharrezkoa da inongo influentziarik gabe.
6.- Harreman arazoak "bullying" fenomenoan bukatu dezakete? Ikasleen arteko harreman ezak talde bazterketa dakar eta ondorioz"bullying" fenomenoan amaitu daiteke. Horretarako, hasieratik lotsagabe jokatu behar da eta jendearekin hitz egitea ere oso garrantzitsua da hasierako pauso hori emateko,alegia.
Bestelakoak:
1.- Ikasgai baten bitartez hobetu daitezke harremanak?
Zein? Ikasgai guztien artetik, harremanak lantzeko egokiena den ikasgaia heziketa fisikoa edo soinketa da. Ikasgai honetan dagoen giroa ez da klasean ematen denaren antzeko, izan ere, guztiz aurkakoa da. Soinketan, kirolaren bitartez, lasaitasun giro bat sortzen da non harremanen loturak sendotzen dira, talde giroa sortuz.
2.- Familiarekin harremanetan jarri arazoa adieraziz?
Ikusi artikulu hau. Artikulu horretako bigarren orrian, prebentzioa eta arazoa detektatzeko informazioa ematen du. Hirugarren orrian, egoera zehatz batzuetan egin beharrekoa azaltzen digu eta azkenengo orrialdean, informazio gehiago ematen duen webgune bat txertatuta dago, telefono kontaktu baat,e-maila etb.
Ikusi artikulu hau. Artikulu horretako bigarren orrian, prebentzioa eta arazoa detektatzeko informazioa ematen du. Hirugarren orrian, egoera zehatz batzuetan egin beharrekoa azaltzen digu eta azkenengo orrialdean, informazio gehiago ematen duen webgune bat txertatuta dago, telefono kontaktu baat,e-maila etb.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina